21 آوریل 2020

معرفی مقالات و آموزش‌های ویدئویی بورس و بازار سهام

معرفی مقالات و آموزش‌های ویدئویی بورس و بازار سهام

ورود به بازار سهام و فعالیت در آن، می‌تواند یکی از فعالیت‌های مفید و پرسود اقتصادی باشد. اما مثل هر زمینه دیگری، یک موضوع تخصصی است و باید همه افرادی که قصد فعالیت در آن را دارند، آموزش‌های لازم را برای یک فعالیت اقتصادی مطمئن، دیده باشند. در ادامه قصد دارم منابع آموزشی و مطالعاتی مربوط به بورس و بازار سهام را معرفی کنم.

راهنمای کامل آشنایی با مفاهیم پایه‌ای بورس و بازار سهام

مقالات آموزشی جامع با عنوان «بورس چیست؟»، که پیش از این بر روی مجله فرادرس منتشر شده است، مفاهیم پایه و اساسی بورس و بازار سهام را، به زبان بسیار ساده توضیح و آموزش داده است. مطالعه این مطلب، که به رایگان در دسترس شما است، به همه افرادی که قصد آشنایی با این موضوعات را دارند، اکیدا توصیه می‌شود. همچنین، مطالب دیگری نیز در حوزه بورس و بازارهای سهام در مجله فرادرس ارائه شده است که مطالعه آن‌ها مفید خواهد بود.

مجموعه آموزش‌های بورس و بازارهای سهام

علاوه بر مقالات آموزشی موجود در مجله فرادرس، یکی از کامل‌ترین قفسه‌ها در کتابخانه بزرگ آموزش‌های ویدئویی فرادرس، مربوط به حوزه بورس و بازار سرمایه است. تا کنون، ۲۰ عنوان آموزشی در زمینه بورس، تحلیل تکنیکال و بازار سهام، بر روی فرادرس ارائه شده‌اند و بیش از ۹۰ هزار ثبت نام در آموزش‌های این حوزه انجام گرفته است. این آموزش‌ها، با همکاری مدرسینی تهیه شده است که سال‌ها سابقه فعالیت و مشاوره در حوزه بازار سهام داشته‌اند و از طریق آموزش‌ها فرادرس، تا کنون هزاران نفر نیز آموزش‌های مربوط به این حوزه‌ها را، از ایشان آموخته‌اند.

در طرح آموزش رایگان فرادرس، که بیش از دو میلیون نسخه از آموزش‌های فرادرس به صورت رایگان به دست مخاطبان رسید، یکی از عناوین آموزشی رایگان شده، مربوط به آموزش تحلیل تکنیکال بود. این آموزش که قریب به ۱۲ ساعت است، از طریق لینک زیر، و به صورت رایگان قابل دریافت است:

لینک تعدادی از این عناوین آموزشی در ادامه آمده است:

فهرست کامل آموزش‌های این حوزه نیز، از طریق لینک زیر در دسترس است:

امیدوارم این منابع مطالعاتی و آموزشی، برای علاقه‌مندان به این حوزه، مفید واقع شود و پاسخگوی نیازهای افرادی باشد که قصد دارند برای یک فعالیت مطمئن در بورس و بازار سرمایه، آموزش‌های اصولی و تخصصی این موضوعات را دریافت کنند.

اشتراک‌گذاری این مطلب:
  • facebook
  • twitter
  • gplus

با من در شبکه‌های اجتماعی همراه باشید:

دیدگاه‌ها

  1. رضا
    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    سلام استاد
    من پکیج آموزشی جاوا رو از فرادرس تموم کردم.بسیار زیبا توضیح داده بودین.سپاس از شما??????
    اگر سوالی بود در زمینه جاوا میشه اینجا بپرسم یا ایمیل بدم؟؟؟بنده انگلیسیم خیلی قوی نیست به همین خاطر زیاد سمت سایت هایی مثل استک اور فلو برای مطرح کردن سوال نمیرم.

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاه‌ها