26 می 2020

رایگان شدن بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب توسط اسپرینگر + لیست کامل

رایگان شدن بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب توسط اسپرینگر + لیست کامل

خانه‌نشینی دانشجویان در پی شیوع ویروس کرونا ۲۰۱۹، تاثیر بی‌سابقه‌ای را بر سیستم آموزشی در سراسر جهان داشته است. از همین رو، انتشارات اسپرینگر (اشپرینگر | Springer) برای حمایت از یادگیری و آموزش در سطح آموزش عالی، یک برنامه جهانی را آغاز و طی آن، بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های گوناگون علمی را با هدف تسهیل و تسریع دسترسی به منابع آموزشی، رایگان کرده است. شایان توجه است که بخش ویژه‌ای از این کتاب‌ها، به کتاب‌های آموزشی و مقالات تخصصی پزشکی و به طور خاص بیماری کرونا ۲۰۱۹ اختصاص دارد.

دانشجویان اکنون می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اسپرینگر [+]، این کتاب‌ها را به صورت رایگان دانلود کنند. کتاب‌های رایگان شده، به طور کلی در سه مجموعه زیر قرار دارند؛ برای دانلود لیست کامل و دسته‌بندی شده کتاب‌های هر مجموعه، روی عنوان آن مجموعه کلیک کنید.

دسترسی سریع و آسان به کتاب‌های علوم کامپیوتر رایگان شده توسط اسپرینگر

کتاب‌های انگلیسی رایگان شده، مربوط به رشته‌های گوناگون علمی هستند که علوم کامپیوتر نیز از جمله آن‌ها محسوب می‌شود. در این لیست، کتاب‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (شبکه‌های عصبی، یادگیری عمیق، مفاهیم یادگیری ماشین)، علم داده، مهندسی نرم‌افزار، برنامه‌نویسی (پایتون، جاوا، ++C، برنامه‌نویسی سیستمی در یونیکس/لینوکس، اسکالا) و بسیاری از دیگر زمینه‌ها نیز قرار دارند. برای دانلود سریع و آسان کتاب‌های رایگان شده در حوزه علوم کامپیوتر، کلیک کنید [+].

اشتراک‌گذاری این مطلب:
  • facebook
  • twitter
  • gplus

با من در شبکه‌های اجتماعی همراه باشید:

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاه‌ها